Programy dedykowane- co, jak i dla kogo?

Dodane: 07-11-2016 05:23
Programy dedykowane- co, jak i dla kogo? aplikacje webowe Śląsk

Dlaczego warto skorzystać z oprogramowania dla firm zwłaszcza wtedy, gdy dopiero zaczynamy prowadzić własną działalność?

Chociaż decyzja o założeniu własnej firmy już sama w sobie nie należy do najłatwiejszych kwestii, to jednak coraz większa grupa ludzi decyduje się na ten krok. Jednak nawet wieloletni pracownik może czuć się mocno zagubiony, gdy będzie musiał zmierzyć się z wszystkimi wyzwaniami, jakie stawia przed właścicielem firmy prowadzenie działalności gospodarczej.

W takim przypadku warto wykorzystać specjalne programy dla firm, które pozwalają rozwikłać na przykład problemy związane z księgowością. Bardzo polecane jest również wykorzystanie tworzonych przez programistów aplikacji internetowych, dzięki którym możemy trafić do większej grupy potencjalnych klientów czy odbiorców naszych usług.


Wikipedia i PHP

PHP? interpretowany skryptowy język programowania zaprojektowany do generowania stron internetowych i budowania aplikacji webowych w czasie rzeczywistym.

PHP jest najczęściej stosowany do tworzenia skryptów po stronie serwera WWW, ale może być on również używany do przetwarzania danych z poziomu wiersza poleceń, a nawet do pisania programów pracujących w trybie graficznym (np. za pomocą biblioteki GTK+, używając rozszerzenia PHP-GTK). Implementacja PHP wraz z serwerem WWW Apache oraz serwerem baz danych MySQL określana jest jako platforma AMP (w środowisku Linux ? LAMP, w Windows ? WAMP).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PHP


Oprogramowanie CRM w Wikipedii

System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:

marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:

interaktywny,
operacyjny,
analityczny.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM