Reklama typu mobile

Dodane: 12-01-2017 08:17
Reklama typu mobile przyczepy reklamowe śląsk

Reklama jako podstawa biznesu

Reklama i marketing to podstawa biznesu, to powiem Wam każdy przedsiębiorca. Bez dobrej reklamy nikt nie dowie się o usługach danej firmy prze co nie będzie ona miała klientów. Niestety reklama jest dość droga, nawet podstawowa kampania reklamowa potrafi przekroczyć budżet nie jednej małej i średniej firmy.

Duże reklamy na budynkach nigdy nie były tanie, a teraz są nawet jeszcze droższe. Dlatego jest jedna alternatywa: reklama mobilna, czyli krótko mówiąc reklama na przyczepie, która jeździ przez miasto. To dobry sposób na zwrócenie uwagi i bywa, że jest skuteczniejsza od reklamy stacjonarnej.


Zalety reklamy mobilnej

Reklamy mobilne stały się w obecnych czasach bardzo popularne i wiele osób prowadzących własną działalność nie wyobraża sobie, że mogłyby zachęcać do korzystania ze swoich usług bez posiadania reklamy mobilnej. Takie reklamy mogą być zamieszczane na samochodach i autobusach oraz na przyczepach i innych pojazdach, które się przemieszczają.

Podstawową zaletą reklamy mobilnej jest właśnie jej mobilność, czyli częste przemieszczanie się po różnych odległościach. Dlatego może być ona wykorzystywana nie tylko do reklamowania prowadzonej działalności gospodarczej, ale również do reklamowania nowych przychodni czy aptek. W takich wypadkach reklamy mobilne projektowane są przez fachowców i wykonywane przez specjalne firmy.


Czym jest kampania reklamowa?

Kampanie reklamowe mogą odbywać się w jednym medium lub być multimedialne, czyli obejmować działania w wielu różnych mediach (np. w internecie). Kampanię przygotowują agencje reklamowe, a za dobór i zakup mediów odpowiadają domy mediowe

Podstawowym parametrem kampanii reklamowej jest jej zasięg całkowity oraz (zdaniem starej szkoły marketingowej) zasięg efektywny.potrzebny przypis Intensywność kampanii w poszczególnych mediach z osobna mierzy się ilością GRP, czyli sumą cząstkowych oglądalności (lub słuchalności, czytelnictwa itp.) poszczególnych emisji w poszczególnych mediach. Intensywności GRP nie sumuje się pomiędzy mediami ze względu na różnice metodologiczne pomiarów pomiędzy mediami oraz z uwagi na różny charakter komunikatów.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kampania_reklamowa